Rose - lycka

Alla i familjen har jobb eller skola så det är full rulle på morgonen! 
Ambers första skoldag. Tur hon har sin bror med sig då.
Efter skolan åker Max till gymmet och kör först lite styrka och joggar sedan hela vägen hem. Bra träning det där! 
Amber däremot äter goda efterrätter.
Sena kvällar med läxor har blivit en standard.
Det är fortfarande lite kyligt så Amber väljer att använda sin fina pälsjacka.
På kvällen går Shirley, en tjej från skolan, förbi huset så Max springer ut och hälsar.
De har väldigt roligt tillsammans och kommer bra överens! 
En vänskaplig hejdå-kram.
En fin morgon.
Shirley och Max hänger mycket på eftermiddagarna och börjar få känslor för varandra.
Så de bestämmer sig för att gå på skolbalen tillsammans.
Sen får man inte glömma bort kissemissen. Att jag inte kan namnet på den än är en skandal. 
Kärleksdagen är äntligen kommen och Max bjuder över Shirley till en lugn och härlig dag tillsammans hos honom.
Och senare växer Max upp. Han är nu alltså en ungdom. Attanssssss!! Hade tänkt hinna fixa lite mer med hans färdigheter innan han skulle växa upp, men nähä. ;P
Efter detta orkade jag inte spela mer men Shirley ska också få växa upp. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chaos

Åh, var kommer pälsjackan ifrån? :-)

Svar: Vet tyvärr inte. Vet inte ens hur jag fick den.. har inte laddat ner någon sim nyligen men såg att den fanns. Ska kolla och om jag hittar lägger jag upp på bloggen! :)
Victoria ♥

2014-01-06 @ 13:16:12
URL: http://chaossims.blogg.se
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Har du något lightning-mod? Kom bara att tänka på det när jag såg soluppgången på bilderna!

Svar: Hehe nope... vet inte ens vad det är hahah. *skäms*
Victoria ♥

2014-01-06 @ 14:59:57
URL: http://simsing.blogg.se/
Postat av: Emma

Länkbyte?
(förlåt att jag kommenterar på detta inlägg) Btw, Simmen med rött hår är jätte lik Miley Cyrus 2010 typ!

Svar: Absolut, lägger till dig i menyn :)
Victoria ♥

2014-01-06 @ 17:27:38
URL: http://simssdream.blogg.se
Postat av: Chaos

Lugnt, jag hittade den! :D

2014-01-13 @ 22:25:47
URL: http://chaossims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback