Rose - födelsedag

Amber och Kim gosar lite. 
Kim påbörjade att laga en stero åt en vän när hon var som tröttast. Dålig idé.
Elliot potttränar lilleman. Varför ser alla mina rum så tomma ut när jag tar bilder??? DET ÄR BARA VINKELN I PROMISE. ;)
Lilla Amber med pappa Elliot.
Som ni kan se är det vinter. 
Kim bestämmer sig för att försöka få tillbaka sitt jobb inom affärer. Hon behöver ju någonting. 
Elliot lyckas bada katten. Den hade tydligen fått loppar. {Sorgligt att jag skriver ''den'' istället för namnet men jag vet ärligt inte vad katten heter. Har inte döpt den men den kanske hade något namn..} 
Kim sköter den mesta städningen.
Så klassiskt att hon börjar brinna när hon ska uppgradera eldstaden till brandsäker.
Liten blir stor. Glad blir sur. 
Nu ser rummet tomt ut igen. Men det är det inte. Finns inte plats för annat. I alla fall, som ni kanske förstod, så var detta Max's nya rum. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Haha rummen såg fan tomma ut :D

Svar: Eller hur!! Ändå går det ju inte att trycka in mer möbler haha. Får dekorera mer!!
Victoria ♥

2014-01-04 @ 01:14:26
URL: http://simsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback