Nicole Huxley - del 4

Inte så händelserik del men det händer mer i nästa som förhoppningsvis dyker upp senare ikväll :]
Tidigare delar: del 1del 2, del 3
 
 
Det hade gått ett par veckor sedan händelsen som hade förändrat Nicoles liv på många sätt. Hon hade bland annat flyttat in hos Ean. 
'' Så, vad tycker du att vi ska göra på nyår? '' 
Nicole funderade en stund. '' Vi kanske kan anordna en fest här hemma? Det vore väl kul? '' 
'' Mmhm.'' 
'' Ean? '' 
'' Mmmm.''
'' Idiot.''
'' Mmm.''
'' Okej, du sover helt klart.''
'' Jag sover inte alls, jag vilar mina ögon lite bara. ''
'' Åh jaha men då förstår jag. ''
'' Bravo. Men en fest här blir väl bra. ''
'' Kommer Linn och Samantha idag eller? '' 
'' Jajamen. ''
'' Båda? Har Linn kommit tillbaka från semestern? ''
'' Tror det.''
'' Aloha bitches.'' sa Linn i samma stund som hon klev in genom dörren. '' Saknat mig? ''
'' Linn! '' ropade Nicole och flög upp från soffan.
'' Jag har saknat dig sååå mycket!! Hur var det i Isla Paradiso? '' 
'' Fantastiskt. Om ni ändå hade varit där. Vi borde åka dit någon gång. Om inte flytta.''
'' Vi tänkte ha fest här på nyår. ''
'' Här? I denna lägenheten? ''
'' Vadå då? '' muttrade Ean från soffan. 
'' Åh nä inget. Det är bara det att jag, er allra bästa vän, jobbar med att fixa lokaler och fester, och ni väljer, av alla ställen, att fira det här? Det är dessutom för trångt. '' 
'' Har du några bättre förslag? ''
'' Om jag har?! ''
'' Ja? '' svarade Ean. 
'' JA. '' svarade Linn irriterat. '' Ja det har jag. ''
Nicole gick tillbaka till favoritfotöljen och Linn satte sig i kanten på soffan och så var diskussionen igång.
De alla var så upptagna med att diskutera om var festen skulle vara att de inte ens märkte att Samantha kom in.
'' PEOPLE! '' ropade hon tillslut. '' Hur kan ni ens diskutera en fest utan mig? '' 
Nicole skrattade lätt. '' Hej på dig också Samantha! ''
'' Vi borde ha den i en bar. ''
'' Nej. '' svarade Linn. '' Dumt val. De har en stängningstid, om man istället hyr en lokal kan man ha festen hur länge man vill.. eller ja, så länge man hyrt den. ''
'' Öh jaha. Ni kan väl sköta det där så tar jag ett glas vin.. Glöm inte lägga till mig på inbjudningslistan i alla fall. ''
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaka - SIMSING.BLOGG.SE

WCIF poserna? :D

Svar: Kommer snart på bloggen! :)
Victoria ♥

2014-01-02 @ 18:26:33
URL: http://simsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback