...

Haallooojj!! Det var ett bra tag sedan man skrev något här. Saknar det en hel del. Saknar era kommentarer och allting. Åh. 
 
I alla fall, ni förtjänar en liten förklaring kanske. Min dator var inne på felsökning och det var kretskortet(?) som blivit bränt. Detta kostar tydligen 5000-7000, vilket jag inte har och jag känner inte att jag kan be föräldrarna om det. Dessutom är det inte värt att laga den utan jag kan lika gärna köpa en ny i såfall. 
 
Så ledsen att jag inte kan fortsätta uppdatera  här på ett bra tag. Ledsen att mina spel är förlorade. Och framförallt: alla mina bilder. Jag tycker ju om att fota och nu ligger alla bilder på min dator som inte startar. Ska se hur detta kan fixas. I allafall, bloggen kommer lida ett bra tag till. Ska försöka spara lite pengar och hoppas på bra erbjudanden vid sommarlovets slut. 
 
Hoppas ni får en fantastisk sommar och jag hoppas jag kan börja blogga snart igen!! Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback