Kimberley Rose

Hej på er! Kul att ni hittat hit och jag hoppas ni stannar och trivs lika bra här som ni gjorde på förra bloggen. Min andra blogg kommer förstås finnas kvar men jag kommer fortsätta uppdatera här. Inläggen kommer inte flyttas över utan om man vill se dem kommer man få gå tillbaka till den andra bloggen. Enjoy. 
 
Min dator startade i alla fall idag så jag startade sims en stund och skapade en ny gubbe vid namn Kimberley Rose. Har inte hunnit spela så jättemycket då jag bestämde mig för att flytta till blogg.se och fixa designen istället. Anyways, här har ni lite bilder {kommer fler för jag lär spela hela kvällen om datorn tillåter!}. 
Jag lät henne flytta in till ett litet hus nära stranden i EA's nya stad {som finns att köpa i store}, Roaring Heights.
Hon hade inte särskilt mycket pengar kvar efter att hon köpt huset så hon fick köpa en skrotbil som hon sedan skulle få fixa själv.
Eftersom hon inte kände någon alls i staden bestämde hon sig för att börja fixa med bilen genast. Och det gjorde hon ett antal timmar.. 
.. Innan några grannar kom för att hälsa henne välkommen. 
Staden! Inte hunnit undersöka den ännu men den verkar vara ganska perfekt. Återkommer om det, haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kaka - Simsing.blogg.se

Är helt i extas över att du bytt till blogg.se! Så mycket bättre!

Kan du inte bomba bloggen med inlägg ikväll och alla dagar framöver? Haha, nej skojar bara men ser verkligen fram emot de kommande inläggen, speciellt på den här nya bloggen! :)

Svar: Haha måste hålla med!! Valde väl bloggplatsen för att jag var okunnig om alla koder innan..
Hihi vad kul ;D Lär ju spela en massa nu när datorn är igång så bloggen lär ju ''drabbas'' ;)
Victoria ♥

2013-12-28 @ 20:57:11
URL: http://simsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback